Andre tilbud

I tillegg til båtførerkurs og praktisk opplæring i bruk av båt, kan vi tilby følgende tjenester:

Guidede turer

Hva med en guidet tur til hula på Håøya eller til festningsanlegget på Oscarsborg? Eller kanskje en omvisning på alle de fine stedene på øyene og langs fastlandet i området? Eller en rundtur i området rundt Håøya med fokus på fine fortøyningsplasser? Ta kontakt for et tilbud!

Transportoppdrag

Enten du skal frakte folk eller varer i indre Oslofjord er vi tilgjengelig for oppdrag. Ta kontakt for et tilbud!

Alternativt skole og/eller fritidstilbud

Med solid fagbakgrunn og mange års erfaring fra arbeid med barn og unge som profitterer på praktisk opplæring og maritime aktiviteter, kan vi skreddersy opplegg for den enkelte eller for mindre grupper. Målrettet arbeid og mestringsorientert fokus er sentrale stikkord. Ta kontakt om du ønsker å drøfte ulike alternativer.